♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







Subjek yg paling digeruni !
Thursday, 3 November 2011 ? 3 Happy ?
Salam smua . lame tak updte blog eak ? bz laa . hehe . SPM around de corner ! wish me luck oke . erm , sejuknye , ngah ujn nie . sonok lau tido . haha . tak ley , nak spm nie kne tahn je laa . aku nak story mory ngn korng nie . huh ! amt memalukn la . lau korg nak tau ,aritu aq kne denda ngan ustd aq coz aku tak dpt jwb soln dye . tau tak dye ajr sbjek pe ? BAHASA ARAB TINGGI kau tau ? perghh ! aku mmg tak suke bab soal2 nie . otk LEMBAP sikit . lau soh aku tlis , aku tak kesh . mse tu de la 6 org tak dpt jwb soaln dye pstu dye soh brdiri kat dpn kels . mak aii !! mkin risau aku dibuatnye . bkn nye pe , korg tak tau ustd aku sorg nie prgai dye cmne . aneh sikit . tp bab denda lak mmg brtmbh aneh laa . haha . ko tau dye soh aku wat pe ? dye soh jln gne stu kaki je n nak lbey tepat lg dye soh lompt gne stu kaki dri dpn kels smpy kat tmpt dduk . amboi , mmg galak daq kels aku gelakkn . eiii ! skit jiwa doe aku tyme tu . nsib bek la denda dye aku ley trime tp buatnye denda dye yg aneh2 , adoii , tak tau nak letk mke aku nie kat mne . erm , org len sume kne skali je tp smpy aku je dye ckp cmni "anti wat lg skali !". dgn mke bjet slumber aku jwb "npe ustd ? org lain skali je , npe sy kne wat lg ? " dgn slumber badak nye ustd aku jwb "anti wat tak btol " . ewah2 , pe tah yg ta btolnye . pe tah yg lain nye kat mata ustd aku tu . kan aku da ckp , dye tu aneh sikit . aku pun lyn je laa . nk sgt kn ? takpe , utk ustd sume bole la ! anything , evrything ! lalalalaalala... n semenjk tu la biler sbjek dye je aku cbot kels . eish2 , brdosenye aku . bkn pe , serik wei ! msok2 je nak soal . bkn nak wat latih tubi ke pe . buang mse je soal2 cmtu . aku yg tak penh ponteng kels , disebbkn denda dye yg aneh2 tu ley ponteng tau tak ? ustd , maafkn sy k . sy tak brniat pn nk ponteng kels ustd tp ustd yg mmbuatkn sy mkin sonok ponteng kels ustd . sori !! erm , tu la sbjek yg pling digeruni skarg nie . mybe bg aku je kot . mmbe2 aku bese2 je aku tgk . urm , pape laa . SPM oh SPM !!

Thanks for reading :)