♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







Jamuan Perpisahan Form5 Maahad Pontian batch 94 ^_~
Friday, 16 December 2011 ? 0 Happy ?
Assalamualaikum ..
Hye smua ..huhu..sprti yg sdia mklum , aku ckp nak update pasl reunion+jmuan perpisahn
form5 ari tu ..najwa pun asyik tnye aku bler nak updte pasl jmuan ari tu kn , so najwa aku updte la nie
huhu..tpi aku tak nak ckp byk la kn coz nnti bnjir la plak . haha ..bak kate kengkwn aku, mrk kate aku nie gans ..haha..gans2 aku nie pun dlm ati de tasik , ade laut ...hahaha ..*cengeng..erm , kali nie aku tak nak bebel byk2 laa..juz nak share pics je oke .
#pics mnceritakn sgalanyaa T_T









































oke tak ? hahaha ..jamuan nie kat tg.piai,pontian..13/12/2011 ari slase..
#kpd pipa nasir,laila nasuha n madi sori aku curik pics nie coz aku tak de pics sgt laa..hehe..sorii yee !
kpd smua kengkwn aku , hope we frenz for ever k .. 

#Ukhuwah yg terbina persis sekuntum bunga meski pun kini kita terpisah demi kasihNya,
namun cebisan kenangan kita sentiasa bermain di bayangan mata..detik waktu yg berlalu,
menjdi MEMORI KAU DAN AKU..

#Hidup tak selalu nya indah,
tapi yg indaah itu tetap hidup dalam
KENANGAN..

#Ukhuwah itu indah jika bertemu dan berpisah krn ALLAH 
^_^

Wassalam..


















Thanks for reading :)