♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







✿ Adibah Rosman , HAPPY BIRTHDAY ! ✿ ܓ
Thursday, 26 January 2012 ? 0 Happy ?
 Assalamualaikum . Bertemu kembali ! Haha .
Hari nie ari pe ? Hari Jumaat . Yela tapi ari pe ?
Hari nie ari lahir mybestfrenz , Noradibah binti Rosman ! Owh ,
yeke ? Yela !! Haaiihh !


Dibah , ari nie genap la umur kau 18 tahun . Huhu .
Wah ! Da besar la . Dah boleh kawen nie . *gatal .
Hahaha .

Aku nak ucapkan semoga kau panjang umur n murah rezeki
ye ! (ayat biasa yg diucapkn) hehe .




Selain tu aku jugak nak cakap nie , halalkan mkn minum aku selama
kite berkawan . Aku harap kau  maapkan salah silap aku .
Mane la twu ade yang terase kan ? Hope kite kwan sampai bile2 , hingga ke syurga ye ? Amin . Aku harap satu hari nanti kalau kau dah berjaya jangan lupe aku n mmbe2 yang lain . Aku sentiase akan mendoakn yang terbaaiikk utk kite semua , insyaallah .



Semoga ape yang kau impikan akn tercapai . Aku doakn kau sentiase
hepi disamping keluarga n sahabat yang tercinta n juga bertemu jodoh dengan
insan yang soleh . Amin ! *fuyo0 ? hehe .


Pengakuan jujur daripada aku , aku seronok dapat kenal ngan kau , seorang yang senantiasa mmbuatkn 
insan2 disekeliling kau tersenyum n seorang yang matang apabila bagi sesuatu pendapat n juga pakar kaunselor aku kalau aku ngadu or luahkan sesuatu kat kau . Aceceh , ayat aku tak bole blah kan ? Haha .
Memang sesuai sangat dengan trademark kau ,
BERGURAU TANDA KEMESRAAN .



So dibah , aku harap dengan bertambahnye usia kau ari nie ,
maka matured la kamu ye ! . Da tak boleh mcm dulu2 lagi . Haha .
Hope kita sama2 berjaya mencapai kecemerlangan dalm SPM 2011
n  STAM 2012 . Nanti boleh pegi Jordan sama2 . Oke tak ?
huhu . Erm , mybe tu je kot . 



Jam pun dah menunjukkan pukul 2.18 pagi nie .
Oke lah , salam sayang  daripada aku ,
-Nik Nor Amizatul Ain Binti Nik Lah -



Thanks for reading :)