♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







Seindah Hari Ini (◕‿◕)
Sunday, 11 March 2012 ? 0 Happy ?
Assalamualaikum !
Pe kabo semua ? Result SPM bakal menjelma !! Adoii , tak payah keluar la result tu . 
Aku tak nak tengok laa .. Hahaha . Sedang memikir2 kan result yang bakal keluar 
tetibe je membayang kan kawan2 aku yang kat Maahad Johor lak . Aku bayang kan ape ?
Aku bayang kan kalau2 la ada antara diorang yang AKAN PINDAH !

Sedih2 . Hahaha . Belum apa2 lagi aku dah nak sedih .
Menyanyah je kan ! Huhuhu . Tak pe , yang penting aku sayang 
korang2 yang tak kesah ade kat mane . Mp ke mj ke plkn ke rumah ke .
 hehe . Ingat kenangan kita bersama ye !

Tak lupa juga kepada member2 aku yang memang awal2 lagi dah
pindah tinggalkan aku , NUR FARAH AIN KASNIN , AYULIZA KASIM ,
SYAFAWANI RAHIM , FATIN NABILA SOBIKAN N HIMAYAH ROSLAN .
Pape pun aku nak cakap kat korang2 yang mmg dah awal2 pindah , walaupun
aku jarang contact korang , tapi percaya lah yang 
korang sentiasa diingatan aku . Oke ?

Jadi , tu je yang aku nak cakap . Cuti nie take care ye ! 
Jaga kesihatan , jaga diri n jaga maruah . 
Sayang korang forever ! 






















# Alangkah indahnya kita jika dikurniakan sahabat sesetia Saidina Abu Bakar ,
sehebat Saidina Umar , semulia Saidina Uthman dan sepandai Saidina Ali .
Aku mensyukuri nikmat dan nilai ukhuwah yang Engkau kurniakan 
kepada kami ya ALLAH ...

Wassalam . (^_^)




















Thanks for reading :)