♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







----->> BEST FRENZ FOREVER TILL JANNAH ♥ ^_^ ♥
Saturday, 27 October 2012 ? 0 Happy ?
Assalamualikum ! 
Apa khabar semua ? Sihat ? Alhamdulillah . Akhirnya aku pulang juga . Yeahh !! 
Pulang untuk selama2nya . 24/10/2012 , rabu . Maka berakhirlah episod suka duka aku sebagai seorang pelajar sekolah yang tinggal di asrama .

Lepas nie dah tak de lagi pergi ke kantin sama2 , pergi ke tandas sama2 , pergi ke kelas sama2 , pergi ke dewan makan sama2 , pergi ke surau sama2 , pergi outing sama2 . Pendek kata semua yang sama2 , kita dah tak boleh buat lagi . Erm , sedihnya . Sob..sob.sob..

Apa pun yang terjadi , aku tak kan lupakan kenanga bersama korang di MAAHAD JOHOR mahupun MAAHAD PONTIAN . Bagi aku , korang adalah sahabat yang tiada galang gantinya . Aiceh , bermadah segala pulak aku nie . Hehe . Sekali skala budaq sastera+arab la katakan . Huhu .

Kepada TiqaDibaEdotEsahAnisHajarTehaPipa , korang memang yang terbaaekk !!
Tak lupa juga kepada Milkyway , Farjann , Wise Club , Korasia n lain2 .

Kita kawan sampai syurga tau !
















Tak lupa juga kepada ahli dorm P110 MAAHAD JOHOR 2012 .


























Frenz , this is for u :-
Kesenangan hidpmu memperbanyakkan teman, tetapi pateri persahabatan yang setia adalah diwaktu menempuh kesukaran .
Bila orang telah merasa dirinya besar, dia lupa akan salahnya. Hanya sahabat yang setia yang sanggup membukakan matanya.

Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari seribu teman yang mementingkan diri sendiri .Wassalam ! >______<



Thanks for reading :)