♡♥ᗩiN POḰ Lᗩᖺ ♡♥
Hi, I'm nik nor amizatul ain bt nik lah . call me ain or nik . be nice yaa :) I'm ex-MAAHAD JOHOR 2012 . Do follow me . Thank you .







Aku , Dia , Kami dan KUIS ^____^
Friday 16 August 2013 ? 0 Happy ?
Assalamualaikum . :D 
Bertemu kembali bersama ain pok lah . Hahaha . *dah macam rancangan tv la pulak . hukhukhuk .
Lama tak update blog kan ? haha . Kali terakhir aku update sebelum joint orientasi dekat Maahad Johor bulan satu hari tu . Hmm , al-maklumlah orang busy study sekarang ni . huhuu . Banyak benda yang dah berubah dalam hidup aku sekarang ni . cehh

Tapi alhamdulillah aku sihat2 je . Korang pulak apa khabar ? Sihat tak ? Harap semua sihak hendakNya . Di kesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua sahabat . Kehidupan aku sekarang ni semakin bahagia bersama sahabat2 yang meneruskan perjuangan dalam menuntut ilmu . Sekarang ni aku dah jadi orang Selangor tau . Hehehe . 

Aku sekarang sambung belajar dekat KOLEJ UNVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR , Ijazah Sarjana Muda Dakwah dengan Pengurusan Sumber Insan (HR) . Rezeki aku dah tertulis dekat sini , menjalani liku2 kehidupan di Kuis . Hahaha . Ayat memang tak boleh blah . 

Haaiihh ! Malas pulak aku nak menaip . Okey , sekarang ni busy dengan assignment . Bulan 9 ni dah final exam . Yeeaahh ! Haha . Lepastu cuti n welcome to sem 2 . Hohohoh . 

Okey , nak cerita .
Masa bulan Ramadhan haritu , kiteorang iftar sama2 . Satu kelas .
Tu je~










Jejaka hensem , 5 orang je . Kesian . 


si cantik manis ^____^





Kami berlima satu sekolah . Maahad Pontian .



Nak balik ,naik prebet , sumbat satu kereta 7 orang .




Ammar: Ukhuwah itu indah . 


Sambut hari kelahiran ketua kelas sekali , AmmarRahimi Md.Yusuf .

 
Hahaha . tepung2 .


Masa haritu ada majlis iftar dekat maahad pontian tapi kiteorang tak dapat join .
So ,kiteorang kumpul ramai2 yang ada dekat kl n buat majlis iftar sendiri. huhu . 

Rindu semua . Dah jumpa memasing taknak berhenti cakap . 
Mulalah sesi bercerita kisah hidup masing2 . Haha .







Apa2 pun , SELAGI ADA HARAPAN , SELAGI ITULAH ADA PERJUANGAN . Teruskan berjuang sahabat . ;') Dan jangan lupa untuk mendoakan saudara2 kita yang berada di Mesir , Syria , Gaza dan lain2 . Amalkan qunut nazilah setiap kali lepas solat  . 


FROM MALAYSIA WE SUPPORT DR.MOHAMMED MORSI !


Wassalam .





















Thanks for reading :)